torstai 19. heinäkuuta 2012

Kuulumisia :)

Moi! Me oltii tehty Jonnan kans teksti niist mitä oltii shoppailtu sillo viikoloppu mut se katos jonnekki ku Jonnan piti julkasta se, nyt pitää kai sit vaan tehä uusiks :).
Nyt tulin kuitenki nopsaa vaa ilmottelee mikä meininki mul on. Eli maanantai mul oli kauhee kurkkukipu ja tosi korkee kuume enkä oikeestaa muuta tehny ku nukkunu. Tiistai mentii sit jonnekki ihme paikkaa en muista sen nimee mut se oli joku semmone "museo" juttu mis oli niinku Tutankhamonin haudast ja simmottos. Mentii sinne ku isosisko halus xd. Se oli kyl vähän liikaa mun terveydel en nimittäi pystyny nielee edes vettä tai omaa sylkeeni ja kuumettaki oli ni reissu ei ollu mikää paras. Mä sain lopult kyl sit syötyy särkylääkkeiden avul :).
Keskiviikko äiti soitti aamul heti ku oli mahollist terveyskeskuksee ja sain ajan 10.40. No me sit mentii sinne eikä se lääkäri kerkeny muuta tekee ku kysyy mun oireet ja vilkasta mun suuhun (jonka mä sain auki pari senttii), ku se laitto lähettee TYKS:iin korvapoliklinikal. No mepä mentii sinne bussilla, koska elli, mun isosisko, oli vieny auton. Se oli kauheet istuu siin bussis ku kuola suunnillee valuu. No viimei ku päästii bussist pois ni syljin ja huuhtelin suun vedel. Oltiin TYKS:is varmaa jotai neljä tuntii. Mult otettii verikoe ja nieluviljely. Sit sain nii vahvoi lääkkei et olin iha diudiu. Mun tulehdusarvot oli 170 ku normaali on alle 10.  Sit ku ne mun lääkkeet oli vaikuttanu ni ne tutki mun suun uudellee ja lopult ne teki tähystyksen mun äänihuuliin nenän kautta. Ei ollu mikää mailman ihanin tunne vaik ne puuduttiki sen ensi. Eli nyt mä siis syön kymmene särkylääket päiväs ja kaikki on tosi vahvoi plus viel kaks kertaa päiväs antibiootti, koska mul on kurkkupaise tai toisin sanottuna raju nielurisatulehdus. Toivottavast mä alan täst paranee, mut en varmaa kirjottelee kauheest koska mä nukun suurimman osan mun päväst. :)

Puss ock kram , Laura

3 kommenttia: