lauantai 21. heinäkuuta 2012

Nimpparit ! :)

Mulla on tänää siis nimpparit (: (ja mun siskollaki) Onnee siis mä! :D
juu mun serkut Noora ja Roosa oli siis meillä yötä. Mentii eilen vuokraa kaks leffaa ja molemmat oli kauhuja. Toinen oli k-15 ja sen nimi oli The Ward. Se oli tosi hyvä , mut ku se oli trilleri ni aika outo. Toine oli Dont let him in ja se oli k-18. Oon varmaa sit nähny nii paljo pelottavampiiki , koska toi ei ollu mun mielest ees pelottava. Tottakai tapettii ja sellai , mut ei mua missää vaihees oikee pelottanu.


Noora ♥

Mä ja Roosa


- Puss och kram Jonna

ja pahoittelen kuvien laatua 

3 kommenttia:

  1. Moi ! Luin teijän kaikki postaukset läpi, kiinnostasko liittyä mun lukijaks? <: tästä pääsette blogiini:http://nelli-everyminutesunnyfeel.blogspot.fi/ ois kiva saada kommenttiboksiin palautetta!! ootte siis siskoksia? :) mulle ei oikein aina selvii, kumpi siellä kirjottelee, jos voisitte aina laittaa postauksen perää oman nimen? :D mut tosi mukavan olonen blogi! ainiin, sanan vahvistuksen saa pois näin : ulkoasu < asetukset < tekstit ja kommentit < sananvahvistus < ei käytössä. ois kiva jos sais sen pois. :D

    VastaaPoista
  2. kiitos :) Sun blogi on kyllä niin kiva että liitytään myös sun lukijaks. Ei olla siskoja , vaan kavereita :) ja ollaan kirjotettu kaikkien postauksien perään kumpi sen on kirjoittanu. Ja sanavahvistus on nyt otettu pois , kiitos vinkistä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aijjaa mä jotenki käsitin et oisitte siskoja! :DD haha, mut kiitos ja juup!

      Poista