torstai 26. heinäkuuta 2012

Viimein terve ! :)

Moi :) 
Mä oon nyt viimein parantunu kokonaa, paitsi et antibioottei on viel lauantail asti mut nyt pärjään jo koko päivän ilman särkylääkkei :). Mä kävin viime viikol sit kolme kertaa siel tyksis eka sillo keskiviikko ja sit perjantai ja sunnuntai. Perjantai mul oli se kontrolli eli mult otettii verikoe ja nieluviljely ja ne kattos mun kurkkuu ja sillee, sen piti olla viimene kerta ku meen sinne mut sit ne soitti myöhemmi päiväl äitil et sunnuntai aamul uudestaa verikokeisii ku cerppi eli tulehdusarvot oli sillonki viel 112 :D. Me sit mentii sinne sunnuntai aamul ja mult otettii verikoe, ja sattu sikan ku eka se koitti mun oikeest kädest ja sielt ei tullu mitää ni sit sen piti koittaa viel vasemmats -.- no mut ei siin menny ku se kymmene minsaa ja saatiin viel ne kaikki perjantaain tulokset :D täytyy myöntää et mä oon aika viisas, olin just valittanu äitil et mul on kumminki raudanpuutet tai jotai ku huippailee usei ja sit sii lapus oli et mun hemoglobiinit oli alhaset :D 
Mul oli tiistai synttärit eli oon viimei kuustoist :P jeij. Ei oo tullu otettuu mitää kuvii ku olin tosiaan koko viime viikon kipeenä ja täl viikolkaa ei oo tapahtunu mitää, oon vaa käyny töis ja nukkunu paitsi tiistain Vali tuli meil ja sit naurettii huolel ja sain viimein mun pidennykset tilattuu ja niiden pitäs olla tääl maanantai :D en jaks oottaa oon kuolannu niide perää varmaa puol vuotta :P. Täl hetkel ne on saksas josai herne nimises paikas xd laitan niist sit tänne juttuu ja tietty siit itseruskettavast jonka kans tilasin :D. Saan ens maanantain työt valmiiks ja sit alkaa viimei kesäloma xd tosin mun pitää mennä takasi 7.8. koska on joku semmone päättöjuttu mut ei se kai pahemmi haittaa :).





Puss och kram , Laura

1 kommentti:

  1. Heei kiva blogi teillä (:! Voisittekste mahollisesti tehä sillee et tähän teijän blogiin on merkattu kaks bloggaajaa? esimerkiksi mun blogissa on merkattu kaks bloggaajaa koska sitä bloggaa kaks tyyppiä (: Se helpottais suuresti,meidän lukijoiden lukemista (:

    VastaaPoista