tiistai 7. elokuuta 2012

Rahan tuloa ei voi estää ! :)

Moi! :D

Tänää oltii siel töis ja sit jaettii ne loput uudellee ja mul on nyt taas 84 lomaket tekemät :(. Tein niist kuitenki jo 27 ni saan lisää palkkaa 181.8 euroo mikä tekee musta super onnellisen ! xd

Tänää mun kummit tuli meil :).  Sain niilt 50 e ja sit jonku suklaalevyn mis on tummaa suklaat, mantelii ja päärynää, en tykkää mistää noist paitsi päärynät sillee tuoreena , eli yök , mut ajatus kuitenki tärkein :). Sain kuitenki kans iha ylisöpön kortin! :D mua on aina sanottu pikku myyks ja sain nyt semmosen kortin mis on ohjeet pikku myyn mustikkapannariin , nams ! pitää kokeilla joskus , jos vaik jonnan kans ku seki tykkää leipoo (tai niin oon ainaki ymmärtäny :D). Ei taaskaa tullu mitää kuvii ku tällee juhlittii mun synttärei pari viikkoo jäljes ja tajuttii et siit on tasan vuos ku ne oli meil viimeks eli mun rippijuhlis 7.8.2011 oli aika hauska yhteensattuma :D. Mun kummisetä heitti taas nii pal läppää, ette tajuu kui hauska tyyppi se on xd.

Laatu taas paras :D mul on ne pidennykset tos pääs :) ja minkä ihmeen takia mä en osaa hymyillä niinku normaalit ihmiset ? :D





Puss och kram , Laura :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti