maanantai 6. elokuuta 2012

Work, work, work :)

Moips :)

Sori tää liian pitkä postaustauko mut ei oo oikeen tpahtunu mul mitää ja Jonna on siel Turkis vai tuliks se jo takasi ? en tiiä xd joka tapaukses haluun nähä Jonnan joku päivä ku mulla ei oo töitä :).

Tosiaan siis mä sain jo omat työt tehtyy, mut mun sisko ja yks toine tyyppi, Arttu, ei oo saanu, ni huomen meiän kaikkien + viel yks jätkä pitää pitää mennä töihi 09.00 et saadaa katottuu miten me ne jaetaan. En millään jaksais mut toisaalt ei siit muuta saa ku rahaa :D. Yks huono homma on kyl se et saan palkan vissiinki vast. 31.8 ja mun piti mennä Valin kaa shoppailee Helsinkii joku 18. päivä et se siirtyy ja sit oon iha sääd. 

Huome mun kummit tulee meille koska ku mul oli synttärit ni ne ei tullu ja mietin mitäköhä saan lahjaks, varmaa ehkä mariskoolin (oon saanu niilt jo kaks sellast xd) ja varmaan rahaa taikka sit muit astio :).
En oo viel saanu aikaseks tehty niist mun pidennyksist mitää juttuu tänne mut tosi hyvät ne on! Värjäsinki ne ja silti iha huippukunnos, eikä ollu ees kalliit, mut siit koko paketist kuitenki sit oma postaus ku on joku päivä aikaa :D.

Mul ei oo tullu otettuu mitää kuvii ku ei oo tapahtunu mitää ni ei nyt oo mitää paitsi tän hetkine lookki xd.



Ilma meikkii, hiukset märkinä ja yökkäri pääl + webin laatu (Y) :)

Puss och kram, Laura :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti